Estratègia energètica del decreixement energètic en el transport a l’AMB
Cal capgirar l'actual situació de contaminació i malbaratament d'energia a la mobilitat barcelonina
L’Àrea Metropolitana de Barcelona té el repte de reduir la seva contaminació i preparar-se pel crash energètic que s’acosta com a conseqüència de la reducció de l’oferta petroliera. L’electromobilitat basada en el transport col·lectiu, la substitució dels vehicles amb motor combustió per enginys amb tracció elèctrica i la promoció dels vehicles de dos rodes amb suport elèctric, junt amb la conducció autònoma, han de ser els puntals tecnològics per capgirar l’actual situació de contaminació i malbaratament d’energia a la mobilitat barcelonina.
Ponent: Pau Noy és enginyer Industrial per la UPC. Entre 1979 i 2015 va treballar a l’administració. Des de 2015 és adjunt al conseller delegat de Transports Metropolitans de Barcelona TMB. Fundador de Promoció del Transport Públic i de la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura. A l’actualitat és president de l’Associació Espanyola del Car-Sharing i de l’Associació Iberoamericana de Mobilitat Urbana per a la Sostenibilitat, ASIMUS.
Estratègia energètica del decreixement energètic en el transport a l'AMB Click To Tweet19
Descarrega't l'ARXIU Descarrega't l'ANNEX